Eksklusive klokker trenger ikke koste mer enn nye bøker!

Det er lett å tenke på eksklusive klokker som dyre gullklokker med innslag av diamanter eller de pilotklokkene som tåler dykking i vulkaner. Men saken er at noe eksklusivt ikke trenger å bety edle metaller og funksjoner som egner seg godt for astronauter. Eksklusiv kan også handle om unikt design.

Eksklusive klokker til rimelige priser

I dag finner du eksklusive klokker til priser som er på samme nivå som prisen på en ny bok. Akkurat som du kan melde deg inn i en bokklubb og få tips om det siste og kjøpe billigere, kan du melde deg inn i shoppingklubber. Det betyr at du kan kjøpe fine klokker til lavere priser på nett.

Noen ganger handler det om å kjøpe fra et utsalgssted og noen ganger kan dyrere butikker med mote og tilbehør selge produktene sine på salg. Det som gjør det lettere å utnytte når det er lav pris på eksklusive klokker er at du kan få informasjon direkte til e-post eller mobiltelefon.

Når du er i en shoppingklubb kan du overvåke spesialprodukter som klokker. Det er også mulig å overvåke bøker hvis lesing er din største interesse! Da finner du den beste prisen på boktipsene du får på et blunk.

Moderne design som ikke koster skjorta

Hvordan kan eksklusive klokker være like billige som en bok? Dette har flere årsaker. Når klokker er laget av billigere materialer, påvirker det sluttprisen. Det er ikke bare Swatch som vet å lage vakre klokker av billige materialer som plast.

I dag er det kjente designere som står bak helt unike klokkedesign. De bruker stål og andre materialer som ikke er så dyre. I tillegg kan de bruke produksjonsmetoder som lar deg få flere kopier av en klokke med et unikt design.

Vi kan si at dette er et personlig design som ikke er håndlaget. Da blir det billigere. Dette til tross for at det ikke produseres mange eksemplarer. Når det er mulig å produsere billig, kan du få en unik klokke som ikke mange har til en pris som minner om hva du må betale for en ny bok.

Stor forskjell på klokke og bok

Ikke for å irritere de som elsker å lese, men sannheten er selvfølgelig at du får mye mer ut av en eksklusiv klokke enn du får ut av en bok. Etter å ha lest en bok kan det være lurt å lese den igjen. Men det er ikke som en vakker klokke som du bruker dag ut og dag inn.

Det ene trenger ikke utelukke det andre og faktum er at med gode priser på virkelig fine klokker har du råd til å ha en vakker klokke og fortsette å lese bøker. Det er stor forskjell på en klokke og en bok, men for noen kan det være veldig vanskelig å leve uten det ene eller det andre. Da er det lurt å investere i de eksklusive klokkene som har priser tilsvarende de du får i bokklubben!